Saturday, August 28, 2010

Moi Last Von






Moi Last Von (MLV)

Friday, August 27, 2010

Selamat Hari Kebangsaan ke - 53

video

Thursday, August 26, 2010

Khalisah (anak menakan aku)



Syifa (anak menakan aku)

Bonsai


Lama jugak aku mengidam nak tanam bonsai kat bilik tapi nak bawak yang kat rumah besar sangat. Tapi tah macam mana rezeki boleh terserempak orang jual bonsai dan harga pun tak la buat aku pokai sampai dua tiga hari. Pokok ni aku tak pasti jenis apa dan berapa usia, tapi aku dimaklumkan apek yang jual tu untuk dapatkan batang pokok tu merekah amik masa tiga tahun. Pokok ni tinggi dalam setengah jengkal. Ingat nak tambah lagi sepokok dua lepas ni tapi tunggu pokok ni terurus dulu. Lagipun banyak lagi yang nak belajar. Jadi sesiapa bermurah hati boleh la tolong hadiahkan aku buku Beginning Bonsai pasal aku tak suka baca secara online =)

Hamba Ramadhan

p/s : sekadar gambar hiasan

Ramadhan baru sibuk nak buat amalan, tapi lepas ramadhan amalan entah ke mana. Yang wajib kadang-kadang dan yang sunat jarang. - Selamat mengajar dunia dan akhirat.